پاک کردن تاتو ابرو و بدن
در این سایت علاوه بر آشنایی با مراکز مختلف پاک کردن تاتو ، با انواع پاک کننده های تاتو هم اشنا خواهید شد.

پاک کردن هاشور ابرو

پاک کردن هاشور ابرو : اگر جزو کسانی باشید که تاتو کرده اید و پشیمان هستید و دنبال راهی برای پاک کردن آن ، نگران این سوال نباشید که آبا هاشور ابرو پاک می شود یا نه ؟ امروزه پاک کردن هاشور تاتو کار سختی نیست ولی باید در مراکزی که صلاحیت این کار را دارند انجام دهید .

پـاک کردن تاتو ابرو

روشهای پاک کردن هاشور ابرو

مضرات بعضی روشهای پاک کردن هاشور ابرو

پاک کردن هاشور ابرو

اگر تا به حال هاشور ابرو کرده باشید و بدلتان نباشد یا پیش هاشور کار ناشی ، کار تاتو ابرو انجام داده باشید مهمترین دغدغه ای که خواهید داشت پاک کردن تاتو ابرویتان خواهد بود.

وقتی به در این باره جستجو و تحقیق کنید با گزینه های زیادی روبرو خواهید شد که هر کدام تبلیغات وسیعی برای گرفتن مشتری انجام می دهند و اینکه واقعا بهترین روش پاک کردن کدام است برایتان گیج کننده خواهد بود. من در این قسمتها به این روشها اشاره می کنم و دلایل و مضرات هر روش را برایتان تشریح خواهم کرد.

روش پاک کردن هاشور با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر یکی از روشهایی است که با پیدایش لیزر در مراکز زیبایی ، در ابتدا بسیار قوت گرفت اما این روش دارای دو مورد ایراد عمده است که در کار با لیزر با ان مواجه خواهید شد.

مشکل اصلی پاک کردن هاشور با لیزر در سوزاندن پیاز موی ابروی شماست که بعد از پاک کردن ممکن است ابروهای سابق دیگر به سراغتان نیاید و این برای یک خانم خیلی مهم و اساسی است .

دومین مشکل در پاک کردن تاتو  با لیزر بر می گردد به رنگهای بژ و تیره که با لیزر این کار به سختی و با تکرار زیاد همراه خواهد شد که همانطور کف گفتم در هر مرحله پیاز موی بیشتری از دست خواهید داد .

یکی دیگر از مشکلات پاک کردن تاتو با لیزر در خط چشم است که بخاطر اسیبی که لیزر به شبکیه چشم وارد می کند کلا امروزه کاملا غیراصولی و منفی شده است .

روش پاک کردن هاشور با کاور کردن:

پاک کردن تاتو ابرو

کاور کردن در واقع روشی است که در بسیاری از سالنهای زیبایی انجام می شود. در واقع از مواد همرنگ کردن پوست استفاده می کنند که در کوتاه مدت بسیار موثر دیده می شود اما در دراز مدت این مواد کاور کننده جذب پوست می شوند و بصورت لک و پیس در می ایند که همین لک و پیس بعدا با لیزر هم به سختی از بین می روند.

روش پاک کردن هاشور ابرو با اسید :

پاک کردن هاشور ابرو

مواد پاک کننده اسیدی یکی دیگر از موادی که در پاک کردن هاشور ابرو کاربرد دارند که ما انرا به شما توصیه نمی کنیم زیرا که این مواد تاثر مستقیم روی سلولهای زنده پوست می گذارند و بخاطر قدرتی که اسید دارد پوست را به اصطلاح جم می کنند که چیزی که شما با عنوان گوشت اضافه و یا گودی انرا را خواهید دید.

روش پاک کردن ابرو با متد نوین :

پس با مطالعه مطالب بالا سوال شما این است که پس کدام روش بدون ضرر است .

در واقع امروزه بی ضررترین نوع پاک کردن هاشور ابرو استفاده از مواد کم خطری است که تحت نظر PDA  امریکا ساخته و تولید می شوند و ساختار تاتو و هاشور را مورد هدف قرار می دهند.

تاتو در قدیم برای انکه ماندگاری داشته باشد دارای فلزات سنگین می باشد مانند جیوه که البته در تاتوهای امروزه جیوه جای خود را به فلزات سنگین اما کم خطر دیگه ای داده است .

به کار گیری این فلزات سنگین در مواد تاتو و هاشور برای این است که ماندگاری داشته باشد و خاصیت مولکولی این فلزات سنگین طوری است که در زیر پوست ماندگاری دارند اما با مواد پاک کردن جدید که سیستم و روش خودش را دارد به اصطلاح موادی که جاذب این فلزات سنگین هستند و پس از وارد شدن روی پوست ، تاتو در هر رنگ حتی سیاه هم باشد جذب این مواد شده و از بین می رود.

مدت زمان این اثر در بین یک تا دو روز خواهد بود که برای اطلاعات بیشتر می توانید از بهترین مرکز پاک کردن تاتو در خاورمیانه کمک بگیرید.

Share

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *